REKLAMA
Znaleziono 3890 wyników
[Warszawa] Outsourcing. Kraje regionu CEE wyznaczają kierunek standaryzacji procesów w sektorze nowoczesnych usług dla biznesuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Outsourcing. Kraje regionu CEE wyznaczają kierunek standaryzacji procesów w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu
Trendy światowego outsourcingu były tematem konferencji – Eastern Europe Shared Services – zorganizo...
W 2023 r. w Polsce powstały 34 nowe obiekty handlowe. Kolejnych 15 zmodernizowano i rozbudowanoartykuł
Pokaż artykuł
W 2023 r. w Polsce powstały 34 nowe obiekty handlowe. Kolejnych 15 zmodernizowano i rozbudowano
Zasoby powierzchni handlowych w 2023 roku wzbogaciły się o kolejne nowe obiekty. Z danych zebranych przez Polską Radę Centrów Handlowych wynika, że ubiegłym roku w Polsce powstało 35 nowych obiektów handlowych, a kolejnych 14 zostało rozbudowanych lub zmodernizowanych. Ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła ponad 424 tys. mkw. GLA, w tym 149 tys. mkw. GLA oddano w I półroczu, a kolejne 275 tys. mkw. GLA w II półroczu 2023 r. Dzięki tym inwestycjom całkowita powierzchnia polskich obiektów handlowych na koniec 2023 r. przekroczyła 13,38 mln mkw. GLA.
[Polska] Wzrost liczby otwarć na rynku powierzchni handlowych w 2013, Polska Wschodnia nadrabia zaległościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wzrost liczby otwarć na rynku powierzchni handlowych w 2013, Polska Wschodnia nadrabia zaległości
Tak wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – I kw. 2013”. Eksperci Jones Lang...
[śląskie] Rozpoczęła się budowa czwartej restauracji McDonald’s w Gliwicach! Nowy obiekt powstaje na terenie parku handlowego Europa Centralna.artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Rozpoczęła się budowa czwartej restauracji McDonald’s w Gliwicach! Nowy obiekt powstaje na terenie parku handlowego Europa Centralna.
Centrum handlowe Europa Centralna zlokalizowane jest przy węźle drogowym Gliwice-Sośnica, gdzie prze...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych stoi przed wieloma wyzwaniami i zmianamiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych stoi przed wieloma wyzwaniami i zmianami
Według najnowszej publikacji Savills, międzynarodowego doradcy na rynku nieruchomości, deweloperzy p...
[Polska] Polska na celowniku marek z Europy Wschodniej. Rynek inwestycyjny utrzymuje tempoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska na celowniku marek z Europy Wschodniej. Rynek inwestycyjny utrzymuje tempo
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2017 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
[Polska] C&W zarządcą pięciu centrów handlowych z portfolio Tristan Capital Partnersartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] C&W zarządcą pięciu centrów handlowych z portfolio Tristan Capital Partners
Firma doradcza Cushman & Wakefield została wybrana zarządcą pięciu centrów handlowych należących do...
[Warszawa] Pierwszy w Polsce koncept perfumiarski w galerii handlowejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Pierwszy w Polsce koncept perfumiarski w galerii handlowej
Galerie handlowe stają się bardzo atrakcyjnymi lokalizacjami dla niewielkich concept store’ów. Okaza...
Wrocław: Centrum Handlowe Auchan Bielany w nowej odsłonieartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Centrum Handlowe Auchan Bielany w nowej odsłonie
Centrum Handlowe Auchan Bielany przeszło w ostatnich miesiącach zyskało odnowione, nowoczesne wnętrz...
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowych
Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że obecnie w fazie planowania, przygotowania inwestycji bądź w budowie jest ponad 1,2 mln mkw. GLA nowoczesnej powierzchni handlowej, z terminem otwarcia do końca 2025 r. To ponad 9 proc. całości obecnej bazy nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce.
[Lublin] Biurowiec "Spokojna 2"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Biurowiec "Spokojna 2"
Lublin, Śródmieście, Spokojna 2
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 latartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 lat
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych, co odpowiadało za powiększenie całkowitych zasobów o blisko 13 mln mkw. Sektor handlowy w ciągu ostatnich 20 lat dynamicznie się rozwijał odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. Wskazuje na to różnica w udziale poszczególnych formatów w całkowitej podaży, która jest wynikiem zmian zachowań zakupowych i postępu technologicznego.
[Opole] Rockcastle Global Real Estate nowym właścicielem Solaris Center w Opoluartykuł
Pokaż artykuł
[Opole] Rockcastle Global Real Estate nowym właścicielem Solaris Center w Opolu
Rockcastle Global Real Estate, spółka aktywna na globalnym rynku nieruchomości, inwestująca w między...
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handluartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska Wschodnia oraz mniejsze miasta mocno zaznaczają swoją obecność na polskiej mapie handlu
Eksperci z międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumowali sytuację na polskim rynku nieruchomości h...
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln mkw. GLA. Na koniec czerwca 2023 r., po uruchomieniu 12 nowych i 6 rozbudowach obiektów, łącznie przybyło 149 tys. mkw. GLA, a w budowie jest kolejne 221 tys. mkw. GLA z terminem otwarcia w 2023 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło na koniec I półrocza 347 mkw. na 1000 mieszkańców.
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Około 30 proc. spośród przeanalizowanych przez Colliers obiektów handlowych powstało ponad 20 lat temu i zlokalizowanych jest głównie w aglomeracjach i dużych miastach – wynika z najnowszego raportu firmy „Drugie życie jest możliwe. Przebudowy centrów handlowych”. Autorzy prezentują w nim trendy 4RE (Refurbishment, Rebranding, Relaunch, Recommercialisation), według których ewoluują centra handlowe w Polsce, wskazują potencjalne strategie dla właścicieli, a także opisują przykłady ich realizacji.
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Długofalowa analiza poziomu pustostanów w obiektach handlowych
Wskaźnik powierzchni niewynajętej jest jednym z kluczowych parametrów, które określają kondycję obie...
REKLAMA